Promocja

Wybrane projekty:

  • Kampania PR akcji „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina” finansowana ze środków Urzędu Marszałkowskiego Woj. Kujawsko-Pomorskiego w 2011 r., 2012 r. i 2013 r. – serwisy prasowe, relacje z wydarzeń, organizowanie spotkań z dziennikarzami, opracowywanie kolejnych koncepcji promocji akcji, prowadzenie wizyt studyjnych oraz organizacja warsztatów kulinarnych.

8

  • Komunikacja i PR kampanii Agencji Rynku Rolnego „Trzy znaki smaku” 2013/2014 upowszechniającej wiedzę o wspólnotowych oznaczeniach z „logo” unijnego systemu ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych oraz promowanie produktów etykietowanych tymi znakami.

bacowka

Zakres działań: współtworzenie koncepcji promocji kampanii, obsługa Biura Prasowego, prowadzenie konferencji prasowych, m.in. na Stadionie Narodowym, projektowanie i realizowanie wyjazdów dla dziennikarzy i blogerów ukazujących proces wytwarzania produktów regionalnych i tradycyjnych, a także wizyt studyjnych angażujących kucharzy, ekspertów i przedstawicieli mediów.

IMG_6995

IMG_5428

domwodki6

Zobacz filmy!

Wódka i ziemniak – szlachetna para

Wódka i zioła – szlachetna para