Promocja

Doświadczenie i pasja

Kilkanaście lat doświadczeń zawodowych w sektorach mediów i usług gastronomicznych sprawiły, że Monika Kucia jest wysoko wykwalifikowaną profesjonalistką w obszarze szeroko pojętego public relations. Tworząc koncepcje PR takich akcji, jak kampania Agencji Rynku Rolnego „Trzy Znaki Smaku” czy program edukacyjny Domu Wódki „Kuchnia Polska – nowe horyzonty”, była odpowiedzialna za szereg różnorodnych działań skoncentrowanych na komunikacji misji i kształtowaniu wizerunku oraz relacji w mediach w celu wzmocnienia marki i reputacji Klienta. Przez kilka lat tworzyła, wdrażała, realizowała i komunikowała strategię zrównoważonego rozwoju, budując efektywne relacje ze wszystkimi interesariuszami. Obecnie wykorzystuje wieloletnie doświadczenie w doradztwie z zakresu PR i CSR dla klientów z branży gastronomicznej: restauracji, producentów żywności i marek kulinarnych. Referencje dostępne na żądanie.

Oferta:

Monika Kucia PR restauracja

Monika Kucia PR produkt

Klienci:

Kanapa, Dom Wódki i Muzeum Wódki, Cafe Kulturalna, Manufaktura Czekolady, Brasserie Warszawska, Ole! Tapas bar, delikatesy Złoto Hiszpanii, restauracja Papaya, Europlant, Agencja Rynku Rolnego, Fabryka Cukiernicza Kopernik

 

Wybrane projekty:

  • Kampania PR akcji „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina” finansowana ze środków Urzędu Marszałkowskiego Woj. Kujawsko-Pomorskiego w 2011 r., 2012 r. i 2013 r. – zakres: serwisy prasowe, relacje z wydarzeń, spotkania z dziennikarzami, kolejne koncepcje promocji akcji, wizyty studyjne oraz warsztaty kulinarne.

ges

 

  • Komunikacja i PR kampanii Agencji Rynku Rolnego „Trzy znaki smaku” 2013/2014 upowszechniającej wiedzę o wspólnotowych oznaczeniach z „logo” unijnego systemu ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych oraz promowanie produktów etykietowanych tymi znakami.

bacowka

Zakres działań: współtworzenie koncepcji promocji kampanii, obsługa Biura Prasowego, prowadzenie konferencji prasowych, m.in. na Stadionie Narodowym, projektowanie i realizowanie wyjazdów dla dziennikarzy i blogerów ukazujących proces wytwarzania produktów regionalnych i tradycyjnych, a także wizyt studyjnych angażujących kucharzy, ekspertów i przedstawicieli mediów.

 

IMG_6995

 

 

IMG_5428

 

Film by Magiczny Składnik

 

domwodki6

Zobacz filmy!

Wódka i ziemniak – szlachetna para

Wódka i zioła – szlachetna para